عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
استفاده از عکسهای محصولات به عنوان یک ابزار قدرتمند در برندسازی و تبلیغات کسب و کارها، از سالهای گذشته رواج داشته است. این عکسها، کاربردهای گستردهای در روند بازاریابی دارند. از جمله کاربردهای آنها میتوان به طراحی کاتالوگ و بروشور، استفاده در وبسایتها، فروشگاههای آنلاین و تبلیغات شبکههای اجتماعی اشاره کرد. عکاسی صنعتی محصول، به عنوان یک ابزار قدرتمند در معرفی سریع و مؤثر محصولات شرکتها، شناخته شده است. این عکسها، خود به تنهایی، گویای تمام ویژگیها و مزایای محصولات هستند. همچنین، این عکسها با ایجاد شخصیتی منحصر به فرد در ذهن مخاطب، تاثیر بسزایی در بازاریابی و رشد فروش برندها دارند. با توسعه و رشد فروشگاههای آنلاین، عکاسی صنعتی محصول به نوعی نیاز اصلی فعالیتهای آنلاین شده است. به همین دلیل، این عکسها با استفاده اصولی و خلاقانه، میتوانند بازخورد لازم را در فعالیتهای آنلاین به همراه داشته باشند.